Beszéltem hozzád, és nem válaszoltál. Izrael elveszett juhait kerestem, de az írások közben beteljesedtek, és megláttam, ezeket a juhokat, és közöttük magamat. Elveszett lettem, az elveszettek között. Akik elveszettek azokat már nem szólítom, ott vagyok közöttük. Ki vannak választva azok, akiknek dolguk a beszéd. Ezt a medence, ahol állok, üres. Nem tölti meg víz, szétfeszült a kiszáradt föld felettem visszhangzik a kövek halk szava, máshol a forrás dicsőíti az eget.
Odahagyhatjátok a bárkáitokat, a csatahajókat, téveszméiteket. Sátrakat sem kell verni már. Azok, akik elveszettek, a felhők között találtak csónakot, csak a nemes kő a jó. Az élő kövekbe ültessetek, mert ezeket, amikor szétverik, megsokasodnak. Ilyen lesz a föld, kövekbe ültetett ma is látni, mert ma is ilyen. Meglátjátok, amikor a tengerek, a vizekkel együtt, mint a források is, majd beleszaladnak ezekbe az élő kövekbe. Ablakaikat befedhetitek kartonnal, a megfogyatkozott nézelődő emberek. A nemes vessző el fog égni, metszhettek belőle, és ha maradt benne erő, gyökereztessétek. Az élő kő a földet elárasztja, és a megmaradó kövek érthetően fognak beszélni.
Amikor beszéltél hozzám, és ezeket a köveket hallottam. Leírok még néhány dolgot. Szabaduló levelet kaphat tőled is az elveszett. Hogyha megtalálja, ami veszendő, emlékezni fog rád. Figyelmeztetem, aki tudja kaphat majd más szabadító levelet is, olyat miről nem hihető, hogy betartva lesz benne az adott jog. Vissza fogják vonni, amit adtak, de ami a keresésre vonatkozik, az megmarad, elveszettek figyelmezzetek.
Ami az írásokban beteljesedett, az a szó tetté lett. Megcsúfolható a szó teste, amint a tett, és ami abban van elrejtve, az nem található meg. Így van a hitetlennel is, és a hívővel is, ahogy Istent sem találják meg ott, amiben el van rejtve, úgy nem találják meg Istent a lerombolható testben, akik ellenségei az anyagnak. Mert beszélt ugyan hozzám, aki nem hallottam, amikor azonban bennem beszéltél, akkor meghallottam. Csak az beszél bennem, aki hozzám tartozik. Az írás, és amit kaptam, az anyag akkor lehet az enyém is, ha elveszett vagy megtalálom. Amikor beteljesedett Noé hite a szövetségben, nem kérdezett már. Mégis, ami le van írva az előhozta a kérdéseket. Kik azok, akik ki vannak választva? Azok, akiknek dolguk a tett a beszéd után.
Az írásban itt akart megjeleni, mert közel van, és már el is érkezett, a boldog apostol ideje. Beszélni fog, az írással sem kerül ellentétbe. És beszélek róla én is. Leírom nektek, hogy ami beteljesedett, az már az emlékezet. Az apostolokra, az írásban olvashatóan, a hit másik fejedelmének, Ábrahámnak testéből származó örököse is lettetek az írás szerint, és Noénak, aki népek sokaságát nemzette tett szerint. Királyok származtak tőle, ahogy írva van az első szövetségben. Ahogy Sára fia, Izsák örökös lett, mert születése ígéret volt még a szövetség megkötésekor, Hágár fia Izmael is részese lett a szövetségnek. A kitaszított, elveszett és pusztába kergetett juhokra nem vonatkozott a szövetség, ezért kell írást adni ezen kitaszítottaknak, a nagy pusztulás előtt, hogy Mária születése is prófétai ígéret volt. Római Péter tud arról a másik írásról is, amit mindig ad, és visszavon a hazug hatalom. Ahogy megtalálta az eltévedt és elveszett juhokat, és Gazdájuk lett, tud arról is, hogy írást kellett adni a személyesen, megtérésben megtalált juhoknak is, hogy Mária gyermekei és nem kosoké az ígérete.
Péter Izrael eltévedt juhainak is pásztora, aki elhagyta már bárkáját, mint Noé és minden nemzet, aki már eltévedt. Az Egzisztencia és a Lélekhordozás még küzd a bűnnel, mert a szövetséget nem ismeri, ami a vízözön után lett. Az Egységet a Bárkán kívül fogják megmutatni a világnak, ahol nem sérül az Egy bizonyság. Hivatalos, aki beszél, ha a tett már múlt. Ma mégis Eljön az élő kövek és a Szentlélek beszélő kora.
Odahagyhatjátok a bárkáitokat, a csatahajókat, téveszméiteket. Sátrakat sem kell verni már. Azok, akik elveszettek, a felhők között találtak csónakot, csak a nemes kő a jó. Az élő kövekbe ültessetek, mert ezeket, amikor szétverik, megsokasodnak. Ilyen lesz a föld, kövekbe ültetett ma is látni, mert ma is ilyen. Meglátjátok, amikor a tengerek, a vizekkel együtt, mint a források is, majd beleszaladnak ezekbe az élő kövekbe. Ablakaikat befedhetitek kartonnal, a megfogyatkozott nézelődő emberek. A nemes vessző el fog égni, metszhettek belőle, és ha maradt benne erő, gyökereztessétek. Az élő kő a földet elárasztja, és a megmaradó kövek érthetően fognak beszélni.
Amikor beszéltél hozzám, és ezeket a köveket hallottam. Leírok még néhány dolgot. Szabaduló levelet kaphat tőled is az elveszett. Hogyha megtalálja, ami veszendő, emlékezni fog rád. Figyelmeztetem, aki tudja kaphat majd más szabadító levelet is, olyat miről nem hihető, hogy betartva lesz benne az adott jog. Vissza fogják vonni, amit adtak, de ami a keresésre vonatkozik, az megmarad, elveszettek figyelmezzetek.
Ami az írásokban beteljesedett, az a szó tetté lett. Megcsúfolható a szó teste, amint a tett, és ami abban van elrejtve, az nem található meg. Így van a hitetlennel is, és a hívővel is, ahogy Istent sem találják meg ott, amiben el van rejtve, úgy nem találják meg Istent a lerombolható testben, akik ellenségei az anyagnak. Mert beszélt ugyan hozzám, aki nem hallottam, amikor azonban bennem beszéltél, akkor meghallottam. Csak az beszél bennem, aki hozzám tartozik. Az írás, és amit kaptam, az anyag akkor lehet az enyém is, ha elveszett vagy megtalálom. Amikor beteljesedett Noé hite a szövetségben, nem kérdezett már. Mégis, ami le van írva az előhozta a kérdéseket. Kik azok, akik ki vannak választva? Azok, akiknek dolguk a tett a beszéd után.
Az írásban itt akart megjeleni, mert közel van, és már el is érkezett, a boldog apostol ideje. Beszélni fog, az írással sem kerül ellentétbe. És beszélek róla én is. Leírom nektek, hogy ami beteljesedett, az már az emlékezet. Az apostolokra, az írásban olvashatóan, a hit másik fejedelmének, Ábrahámnak testéből származó örököse is lettetek az írás szerint, és Noénak, aki népek sokaságát nemzette tett szerint. Királyok származtak tőle, ahogy írva van az első szövetségben. Ahogy Sára fia, Izsák örökös lett, mert születése ígéret volt még a szövetség megkötésekor, Hágár fia Izmael is részese lett a szövetségnek. A kitaszított, elveszett és pusztába kergetett juhokra nem vonatkozott a szövetség, ezért kell írást adni ezen kitaszítottaknak, a nagy pusztulás előtt, hogy Mária születése is prófétai ígéret volt. Római Péter tud arról a másik írásról is, amit mindig ad, és visszavon a hazug hatalom. Ahogy megtalálta az eltévedt és elveszett juhokat, és Gazdájuk lett, tud arról is, hogy írást kellett adni a személyesen, megtérésben megtalált juhoknak is, hogy Mária gyermekei és nem kosoké az ígérete.
Péter Izrael eltévedt juhainak is pásztora, aki elhagyta már bárkáját, mint Noé és minden nemzet, aki már eltévedt. Az Egzisztencia és a Lélekhordozás még küzd a bűnnel, mert a szövetséget nem ismeri, ami a vízözön után lett. Az Egységet a Bárkán kívül fogják megmutatni a világnak, ahol nem sérül az Egy bizonyság. Hivatalos, aki beszél, ha a tett már múlt. Ma mégis Eljön az élő kövek és a Szentlélek beszélő kora.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése